Dragi prijateljici / Dear friend

Čestitka za prijateljico, ki ima poseben prostor 
v mojem življenju in mojem srcu. 
Kadar jo potrebujem mi vedno stoji ob strani. 

Skupaj preživiva veliko lepih in veselih uric,
največkrat ob skodelici okusnega čaja.
Pravi prijatelji so kakor zvezde :
Ne vidiš jih vedno,
a vedno veš, da so tu !

HVALA moja draga M. za vse kar si !

OPIS IZDELAVE 🌼🌼🌼
Izrežem osnovo iz  belega kartona s šablono Sizzix Bigz 656938 in premažem z belim gessom. Medtem, ko se TAG suši pripravim ostale dodatke:


- iz belega papirja izrežem s šablono lep okrogel prtiček osenčim z Distress Stormy sky


- Iz oker-rumenega pikastega papirja in naravno rjavega  izrežem skodelice s pomočjo šablone Apple Blossom  ter osenčim z Distress blazinico Gathered twigs

- uporabim šablono SIziix 657050 in izrežem iz plastificirane tapete dekor v obliki vejice z listom. Osenčim z Distress Broken china in dodam dve beli perlici

- S pomočjo šablone za rožice  Creative dies, ki sem jo dobila z revijo naredim 3 manjše vrtnice, dve osenčim z modro in rumeno distress blazinico, tretja je iz oranžnega papirja


- s šablono Najlepši par - Iskrene Čestitke izrežem  besedo Česitke in embossiram 
z zlatim emboss prahom 

- raztrgam  papir  Prima Stationer's desk v delu, kjer so besede Life is beautiful.

Na TAG-u na levi strani naredim temno modro podlago in s stencilom bel vzorec, na desni strani na beli podlagi pa svetlejši moder vzorec. Nato počasi dodajam in sestavljam vse narejene dele s pomočjo lepila in laka Mod podge. 
Dodam še belo čipko, pentljo in kovinski čajnik.


VINTAGE TAG kot rojstnodnevna čestitka je narejena.  Na zadnjo stran zalepim še moder papir, kjer je natisnjeno moje voščilo in izrezan s šablono za TAG.

Moja prijateljica je bila TAG-a zelo vesela!

Obešenega ima na delovni mizi, 
kjer ga občuduje vsak dan. 

Ve, da sem ga ustvarila z  ljubeznijo !










6 komentarjev:

  1. prekrasen tagec, tako bogat in razkošen, obožujem takšne!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tina ! Večkrat želim narediti kaj bolj enostavnega, a mi nikakor ne uspe....

      Izbriši
  2. Vean, what a lovely card for your friend love the lovely teacups. Thank you for joining us this week over on the tic tac toe challenge site,

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks Felicita for your lovely comment🌼🌼
      Glad to participate.
      Love&HUGS 🤗

      Izbriši
  3. BEAUTIFUL!
    LOVE IT ALL and your friend will too!
    Thank You for joining us at the Southern Girls and for sharing your creative inspiration :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks Tracy for this lovely words Glad to participate 💛💙

      Love&HUGS 🤗

      Izbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -